MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Isnin, 22 Mac 2010

Makan malam di Changkat Minden


Saya ni baru balik bercuti panjang ke rumah abang so banyak n3 saya kali ni berkisarkan cuti kami saja la ye hehehe...
Makan malam kami di rumah abang saya di Changkat Minden , hmmm memang sedap la semua masakan yang kak ipar saya masak macam sup daging dengan sambal kicap . Lepas tu ada ikan bakar dengan ayaq asam yang power sedap . Ada terung yang di celur dan sayur taugeh hijau yang ditumis stail cina hmmmm sunguh menyelerakan .
Saya pula masak tumis cili kepah dan rebus kerang saja , syukur alhamdulillah dengan rezeki kami ni . Walaupun cara masakannya simple tapi semuanya sedap-sedap sangat .

Hmmmm ada sesiapa yang terliur ke hehehe..


Haaa tu dia sup daging semangkuk besar dengan sambal kicapnya dan air asam yang dimakan dengan ikan bakar .


Ikan bakar , terung dicelur dan sayur taugeh hijau ditumis ringkas yum yum sedap ni....

2 ulasan:

  1. mewah betol la..penuh meja dengan makanan..sedap2 lak tu..

    BalasPadam
  2. Syukur alhamdulillah , meja makan ni kecik sebenarnya hehe makanan tu banyak sebab yang nak makannya ramai ada la 13 orang masa akak kat rumah abg akak tu kira cukup2 la semua dapat merasa lauk pauknya .

    BalasPadam