MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Ahad, 20 Jun 2010

SARAPAN APA PAGI TADI..

Salam pagi Ahad

Makan apa sarapan pagi tadi ? pagi Sabtu kami sekeluarga makan di restoran favorite kami di area rumah saya ni . Kalau nak makan roti canai atau tosei paper memang kami mesti singgah restoran Benazir la kat Puchong Indah ni.

Makanan bergoreng yang dijual kat sini pun sedap , set nasi dengan lauk-pauk pun sedap kiranya semua sedap la . Kalau malamnya ada masakkan panas ala Thai yang sedap juga dan harga pun masih murah semua menu bergoreng masih RM3.50 dengan potion makanannya banyak . Paling saya suka mihun kungfu hmm memang sedap portion banyak sangat . Restoran ni pun bersih tu yang penting sekali .

Saya makan tosai paper yang sodap dan Aisyah makan roti canai la , Kuah dal dan karinya pun sodap . Suami saya kalau makan nasi kat sini mesti ambil sendiri kuah kari ayam campur dengan kari ikan taruh atas banyak sangat banjir la...


Adlina yang memang suka sangat makan roti canai , anak-anak saya memang suka makan roti canai hari-hari makan roti canai pun boleh..


Kuah ubi kentang favorite kami sekeluarga kalau makan di sini rasanya ubi kentang ni direbus dulu kemudian ditumis dengan biji sawi , bawang , cili api,daun kari dan serbuk kunyit memang sedapp ni...



Adam yang happy menikmati sarapan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan