MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Isnin, 6 Disember 2010

Buku resepi baru

Salam pagi Isnin

Dah lama juga saya tak beli buku resepi baru sebab sekarang ni kalau nak cuba resepi saya suka cari di blog kawan-kawan atau di web masakan dan cara tu lagi mudah dan cepat. Tapi kadang-kadang bila singgah kedai buku yang famous ni memang tak sah kalau tak round kat bahagian buku masak . Kat kedai buku ni harga bukunya banyak yang murah dan macam-amcam variasi buku yang semuanya saya nak beli hehehe

Lepas dah lama pilih saya hanya beli 2 buku masak ni sebab sekarang ni saya nak cuba masak pie pula . Hari ni baru nak belek resepi dalam buku masak ni dan boleh la saya cuba masak dan nanti saya masukkan n3 pie yang saya dah masak ya..



1 ulasan:

  1. salam kak nanie... ari tu saye ada cuba resepi chocolate cupcake akak... first trial saya menjadi n semua org suke... hehehehehe.... thanks kak!!!

    nanti kak nanie cipta lah lagi cupcake.. resepi kak nanie senang nak ikut lagi2 org yg amatur cam saye nih... :)

    BalasPadam