MY DEAR FOLLOWERS

Pages

Khamis, 2 Disember 2010

Udang harimau xl

Bulan sudah saya masukkan gambar ketam dari Labuan hari ni saya buat n3 tentang udang harimau dari sana juga . Udang ni saiznya besar sekor hampir sama saiz dengan tapak tangan saya yang debab ni . Isinya padat dan yang paling best semestinya harganya yang sangat murah RM30 sekilo . Kalau tak kerana suami saya out station ke sana memang kami tak merasa la udang galah dari laut China Selatan yang sangat fresh ni . Kat area KL ni ada jual tapi harganya memang mahal la dan belum tentu fresh sebab tak tau dari mana datangnya udang tu . Suami saya beli sekilo setengah baru RM45 harga murah sebab suami saya beli direct di jeti nelayan di Labuan..


Perbandingan saiz udang galah ni , saya letakkan duit syiling 50 sen so memang besar betul udang harimau ni..


Tu dia besarnya udang ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan